Reklamacja i zwrot towaru

Reklamacja i zwrot towaru

Zależy nam na Twojej maksymalnej satysfakcji. Choć rzadko się to zdarza, być może nie będziesz zadowolony z produktu lub produkt nie będzie spełniał oczekiwań. Dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie łatwy sposób reklamacji lub zwrotu produktu.

Standardowa procedura wygląda następująco:

Zwrot towaru przez klienta (do 14 dni)

Wypełnij ten formularz odstąpienia od umowy kupna. Klient odsyła towar na adres magazynu centralnego wraz z kopią faktury i dokumentem odstąpienia od umowy kupna, klient musi podać numer rachunku bankowego, na który mają zostać zwrócone pieniądze. Zalecamy wysyłkę towaru pocztą bezpośrednio na adres naszego magazynu centralnego. Adres magazynu centralnego:

Fulfillment.cz - Naturzon,

CTPark Prague North Hala D8.7 B,

277 45, Úžice - Kozomín, Czechy

 

Reklamacja

Wypełnij ten formularz reklamacyjny. W takich przypadkach dążymy do indywidualnego podejścia w zależności od problemu. Zazwyczaj staramy się zapewnić naprawę lub wymianę produktu. Klient wysyła towar na wskazany adres. Jeżeli wymiana lub naprawa nie jest możliwa, klient ponownie odsyła towar na adres magazynu centralnego, po czym klientowi pieniądze zostaną zwrócone na konto bankowe. Adres magazynu centralnego:

Fulfillment.cz - Naturzon,

CTPark Prague North Hala D8.7 B,

277 45, Úžice - Kozomín, Czechy

* W obu przypadkach prosimy klientów o dołączenie listu z danymi identyfikacyjnymi, numerem zamówienia, numerem konta lub kopią faktury, abyśmy mogli zidentyfikować Twoje zamówienie.

Godziny pracy:  Od poniedziałku do piątku (7:30-15:30)

 

Więcej informacji na temat reklamacji i zwrotów znajdziesz w regulaminie.

Towar zalecamy zwrócić za pośrednictwem Poczty Polskiej.

 

W przypadku pytań prosimy o kontakt mailowy: info@deminas.pl lub telefoniczny: +48 604 929 702